Obchodné Podmienky
OBCHODU WEARMEDICINE.SK
I. VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE
1. Internetový obchod www.wearmedicine.sk (ďalej len ako „Obchod”) je prevádzkovaný spoločnosťou Brandbq Sp. z o.o. so sídlom v Krakove, adresa Aleja Pokoju 18, 31-564 Krakov, zapísanej do obchodného registra KRS vedeného Regionálnym súdom v Krakove, XI. Hospodárske oddelenie KRS s číslom KRS 0000372924, IČO (REGON) 121360377, DIČ (NIP) 6793049718, ktorá je zároveň prevádzkovateľom osobných údajov Zákazníkov obchodu. V ďalších ustanoveniach obchodných podmienok, kvôli zjednodušeniu komunikácie, používame pojmy: "Brandbq", „Spoločnosť” , "my" alebo používame iné zámená opisujúce prvú osobu množného čísla.
Tel č. : +421 221 021 440
Email: contact@wearmedicine.sk
2. V týchto obchodných podmienkach (ďalej len v„Podmienkach”) uvádzame pravidlá týkajúce sa nákupu tovaru prezentovaného v Obchode (ďalej len „Tovar”) a, registrácie účtu v Obchode.
3. Podmienky si môžete prečítať na webovej stránke obchodu alebo si stiahnuť ich aktuálnu verziu vo formáte PDF a uložiť si ju na vybrané médium.
4. Tovary v Obchode sú podrobne opísané. Na internetovej stránke sa nachádzajú informácie predovšetkým o vlastnostiach Tovaru, jeho cene a materiáloch, z ktorých je vyrobený.
5. Za Ojednávku sa považuje návrh na uzavretie kúpnej zmluvy, ktorej predmetom je Tovar, ktorý môžeme prijať alebo odmietnuť v zmysle čl. III týchto Podmienok.
6. Všetky ochranné známky, názvy spoločnosti, obrázky, dizajny, rozvrhnutie obchodu, popisy produktov a ďalšie prvky podliehajúce zákonu o ochranných známkach a autorských právach nesmú byť kopírované ani sa používať žiadnym iným spôsobom na osobné použitie bez súhlasu spoločnosti Brandbq.
7. Nákup v Obchode môže uskutočniť len spotrebiteľ, t. j. fyzická osoba, ktorá pri nákupe v Obchode nekoná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania. Nepredávame podnikateľom.
II. PRAVIDLÁ OBJEDNÁVANIA A UZATVÁRANIA ZMLUVY O PREDAJI TOVAROV
1. Pred zadaním objednávky alebo vytvorením účtu v obchode si prečítajte Všeobecné obchodné podmienky a vyjadrite výslovný súhlas s ich obsahom. Bez súhlasu s Podmienkami nemôžete nakupovať Tovar ani používať svoj účet v Obchode.
2. Informácie, ktoré poskytnete pri zadávaní objednávky, musia byť pravdivé, aktuálne a presné. Radi by sme vás informovali, že máme právo odmietnuť spracovanie vašej objednávky, ak sú poskytnuté údaje nesprávne a znemožňujú spracovanie vašej objednávky, najmä ak bránia riadnemu doručeniu. Pred odmietnutím spracovania vašej objednávky sa vás budeme snažiť kontaktovať a poskytnúť vám informácie o údajoch, ktoré sú potrebné pre spracovanie vašej objednávky.
3. Snažíme sa, aby ste Obchod mohli využívať bez problémovo a bezpečne. Postupujeme v súlade s platnými bezpečnostnými normami týkajúcimi sa tohto predmetu.
4. Nemôžete vykonávať činnosti, ktoré môžu ohrozovať bezpečnosť Obchodu, bezpečnosť Vašich údajov ako aj údajov iných zákazníkov alebo bezpečnosť vykonávaných nákupov.
5. Počas používania Obchodu sa zaväzujete dodržiavať nasledovné pravidlá:
a) nesmiete žiadnym spôsobom zasahovať do systémového prostredia obchodu, predovšetkým zavádzaním škodlivého (malware) softvéru alebo vykonávaním iných činností zameraných na neoprávnený zásah do obchodu;
b) ste povinný používať Obchod v súlade s jeho účelom uvedeným v Obchodných podmienkach - používanie iných funkcií Obchodu, ako je uvedené v Obchodných podmienkach je zakázané;
c) nebudete používať Obchod žiadnym spôsobom, ktorý by mohol narušiť prevádzku Obchodu alebo spôsobiť nepríjemnosti iným používateľom alebo zamestnancom Obchodu, vrátane zasielania reklám alebo iných informácií takéhoto charakteru na adresy dostupné na stránkach Obchodu alebo používania automatizovaných nástrojov, skriptov, botov alebo iných technológií, ktoré automatizujú proces objednávania;
d) nie ste oprávnený používať obsah, opis, fotografie alebo iné grafické prvky Obchodu na vlastnú potrebu alebo potreby iných subjektov. Majte na zreteli, že na akékoľvek prvky Obchodu tohto typu sa vzťahujú autorské práva Spoločnosti a nemôžu byť využívané bez jej súhlasu.
e) nesmiete brániť ostatným zákazníkom v nákupe, najmä tým, že zadávate nadmerné a neobvyklé objednávky, z ktorých vyplýva, že si objednané výrobky nemáte v úmysle ponechať (pričom uvedené ustanovenie nebráni tomu, aby ste uplatnili svoje zákonné právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy v súlade s oddielom VII Podmienok), alebo tým, že vyhlasujete, že tovar nakupujete ako spotrebiteľ a následne ho v rámci svojho podnikania ďalej predávate.
III. UZATVORENIE KÚPNEJ ZMLUVY O PREDAJI TOVAROV
1. Tovar prezentovaný spoločnosťou Brandbq je možné zakúpiť v Obchode za podmienok uvedených v týchto Obchodných podmienkach.
2. V Obchode je možné objednávať nepretržite, 24-hodín denne, avšak objednávky predložené v deň pracovného pokoja (sobota, nedeľa, štátny sviatok) budú zrealizované v najbližší pracovný deň.
3. Objednávku môžete zadať po prihlásení do svojho účtu v obchode – odporúčame používať tento spôsob, pretože výrazne skracuje proces zadávania ďalších objednávok (nemusíte opakovane zadávať svoje údaje). Na zadanie objednávky nie je povinné mať účet v Obchode – môžete nakupovať aj bez registrácie podľa príslušných pokynov na stránkach Obchodu.
4. Na vykonanie nákupu je potrebné uviesť všetky potrebné údaje, ktoré označíme v nákupnom formulári ako povinné. Bez uvedenia povinných údajov nebudeme schopní Vašu objednávku realizovať a nebudeme môcť vyhotoviť faktúru.
5. Ak chcete zadať objednávku, vykonajte nasledujúce kroky:
a) Tovar, ktorý ste si vybrali, je potrebné pridať do "Košíka" a označiť správnu veľkosť, množstvo Tovaru, jeho farbu a následne prejsť do "Košíka" a postupovať v súlade s ďalšími pokynmi uvedenými na stránke Obchodu,
b) obsah svojho "Košíka" môžete zmeniť a to odstránením Tovarov alebo pridaním nového Tovaru, uvedené údaje môžete meniť, až kým nekliknete na tlačidlo "Objednať a zaplatiť",
c) kliknutie na tlačidlo "Objednať a zaplatiť" znamená, že sme Vám ponúkli kúpu Tovaru, ktorý ste si vybrali za podmienok opísaných v Pravidlách, a ak si vyberiete spôsob platby Google Pay/Apple Pay, platba si vyžaduje predloženie objednávky.
6. Po doručení Vašej objednávky Vám bude odoslaná e-mailová správa obsahujúca základné informácie týkajúce sa Vašej objednávky, vrátane: počtu objednaného Tovaru, jeho ceny a ceny za doručenie, vybraný druh dodávky a platby, predpokladaný čas realizácie objednávky, Vašich údajov ako aj údajov Obchodu. Tento e-mail bude obsahovať aj informáciu o spôsobe predkladania reklamácie ako aj pravidlách odstúpenia od kúpnej zmluvy a je iba potvrdením, že Vaša objednávka bola doručená Obchodu.
7. Po prijatí Vašej objednávky Vás budeme informovať o odovzdaní objednávky do skladu a po preverení objednávky, Vám odošleme ďalšiu e-mailovú správu, v ktorej potvrdíme realizáciu objednávky („Potvrdenie realizácie a odoslania objednávky”) alebo odmietneme Vašu objednávku na nákup Tovaru v Obchode a uvedieme dôvody odmietnutia.
8. E-mailová správa uvedená v bode 7 vyššie (Potvrdenie realizácie a odoslania objednávky predstavuje potvrdenie o uzavretí kúpnej zmluvy na vami vybraný Tovar za podmienok uvedených v týchto Obchodných podmienkach.
9. Nezabudnite na to, že pred prijatím správy uvedenej v bode 7 (Potvrdenie realizácie a odoslania objednávky”) môžete kedykoľvek svoju objednávku zrušiť – stačí, ak sa skontaktujete so Zákazníckym centrom. Ak sa rozhodnete objednávku zrušiť, odošleme Vám e-mailovú správu potvrdzujúcu zrušenie objednávky.
10. Ak ste sa rozhodli zaplatiť online, vaša objednávka bude zrušená, ak:
a) vaše kontaktné údaje sú natoľko nepresné, že doručenie alebo kontakt s vami na potvrdenie vašich údajov nie je možný,
b) Vaša platba za objednávku nebola uskutočnená v termíne stanovenom Obchodom tu: https://wearmedicine.sk/a/sposoby-platby.
IV. DORUČENIE A PREVZATIE TOVAROV
1. Tovar zakúpený v obchode sa doručuje na adresu, ktorú uvediete v objednávke v rámci územia Slovenskej republiky.
2. Objednávky sa zvyčajne doručujú do dvoch pracovných dní v závislosti od zvoleného spôsobu doručenia tovaru. Doručenie vašej objednávky sa môže oneskoriť počas obdobia vysokého dopytu v obchode, napr. počas pracovných hodín. prázdninových období, vždy sa však snažíme zabezpečiť, aby sa k vám váš nákup dostal najneskôr do 7 dní odo dňa prijatia potvrdenia o doručení a objednávky. Maximálna doba realizácie vašej objednávky nesmie byť dlhšia ako 30 dní. Ak bola zvolená platba online, vašu objednávku spracujeme až po prijatí platby za Tovar.
3. Tovary doručujeme nasledujúcim spôsobom:
a) kuriérskou firmou na Vami uvedenú adresu na území Slovenska,
b) do vybraného miesta prevzatia (napr. miesto prevzatia kuriérskej firmy, iných partnerov Brandbq) – podľa možností spoločnosti Brandbq.
Podrobné informácie o formách a cenách doručenia Tovarov sa nachádzajú tu: https://wearmedicine.sk/a/dorucenie-tovaru.
4. Pri prevzatí zásielky ju vždy skontrolujte či nie je poškodená. V prípade, ak zistíte, že Tovar je poškodený, požiadajte dopravcu alebo osobu, ktorá vám Tovar doručuje, aby vyplnila protokol o poškodení.
5. Dodanie Tovaru sa uskutočňuje výlučne na území Slovenskej republiky. Pre vyzdvihnutie objednávky je potrebné uviesť telefónne číslo registrované na území Slovenskej republiky, ktoré je potrebné na kontaktovanie nášho slovenského logistického partnera.
V. CENY A SPÔSOBY PLATBY
1. Ceny Tovarov v Obchode uvádzame v eurách. Všetky ceny sú uvedené s DPH.
2. Súčasné spôsoby platby akceptované v Obchode sú uvedené na podstránke Spôsoby platby: https://wearmedicine.sk/a/sposoby-platby ako aj počas procesu nákupu v kroku s výberom spôsobu platby.
3. Upozorňujeme, že môžeme meniť ceny Tovaru v Obchode, meniť sortiment výrobkov, vykonávať propagačné akcie alebo iné zľavy na výrobky, ale tieto zmeny nebudú mať vplyv na už uzavreté kúpne zmluvy alebo práva Zákazníkov, ktorí využívajú propagačné akcie.
4. Ak zvolíte Online platbu, finančné prostriedky musia byť prevedené na účet Brandbq.sk v lehote určenej Obchodom tu: https://wearmedicine.sk/a/sposoby-platby inak bude objednávka zrušená. Objednať si môžete znova výberom iného spôsobu platby alebo včasnou platbou online.
VI. REKLAMÁCIE TOVARU
1. V Obchode predávame výlučne nové a originálne Tovary. Brandbq zodpovedá za akúkoľvek chybu, ktorú má predaný Produkt v čase dodania a ktorá sa prejaví do dvoch rokov od dátumu dodania. Tovar je doručený, keď ho prevezmete Vy alebo Vami určená osoba alebo ho odovzdáme Vami určenému prepravcovi mimo nami navrhnutých možností dopravy.
2. Reklamáciou sa rozumie uplatnenie zodpovednosti za poškodený Tovar. Reklamáciu môžete predložiť nasledujúcim spôsobom:
a) odošlite reklamovaný Tovar spolu s písomným opisom chyby – môžete využiť nami sprístupnený reklamačný formulár, ktorý je možné stiahnuť zo stránky Obchodu, ale nie je to podmienkou,
b) reklamáciu odošlite doporučeným listom alebo inou formou zásielky na adresu:
Brandbq.sk,
GLS Slovakia s.r.o,
Budča 1039,
962 33 Budča
Slovakia
s poznámkou "MEDICINE.sk - Reklamácie"
3. Práva zo zodpovednosti za vady si môžete uplatniť len vtedy, ak sa poškodenie prejaví do dvoch mesiacov od zistenia vady, najneskôr však do dvoch rokov od dodania Tovaru.
4. Pri uplatnení reklamácie sme Vám povinní poskytnúť písomné potvrdenie o závade a uviesť primeranú lehotu, v ktorej závadu odstránime. Táto lehota nemôže byť dlhšia ako 30 dní odo dňa zistenia vady, pokiaľ nie je dlhšia lehota odôvodnená objektívnym dôvodom, ktorý ako predávajúci nemôžeme ovplyvniť.
5. Máte právo zvoliť si odstránenie vady výmenou veci alebo opravou Tovaru. Nemôžete si zvoliť spôsob odstránenia vady, ktorý nie je možný alebo ktorý by nám v porovnaní s iným spôsobom odstránenia vady spôsobil neprimerané náklady s ohľadom na všetky okolnosti, najmä na hodnotu, ktorú by mal Tovar bez vady, na závažnosť vady a na skutočnosť, či by vám druhý spôsob odstránenia vady spôsobil značné ťažkosti.
6. Máme právo odmietnuť odstránenie vady, ak oprava ani výmena nie sú možné alebo ak by si vyžadovali neprimerané náklady s ohľadom na všetky okolnosti vrátane okolností uvedených v bode 5 tohto článku.
7. Tovar opravíme alebo vymeníme v primeranej lehote, najneskôr do 30 dní odo dňa nahlásenia vady, bezplatne, na naše náklady a bez toho, aby sme Vám spôsobili vážnejšie ťažkosti, s prihliadnutím na povahu vady Tovar a účel, na ktorý ste si Tovar objednali.
8. Náklady za prevzatie Tovaru, ako aj náklady dodania opraveného alebo náhradného Tovaru znášame my. Opravený alebo náhradný Tovar vám dodáme rovnakým alebo obdobným spôsobom, akým ste nám vy dodali poškodený Tovar, ak sa nedohodneme inak. Ak neprevezmete Tovar v lehote šiestich mesiacov odo dňa, kedy ste ho mali prevziať, sme oprávnení Tovar predať. Ak ide o Tovar väčšej hodnoty, o zamýšľanom predaji vás vopred upovedomíme a poskytneme vám primeranú dodatočnú lehotu na prevzatie Tovaru. Bezodkladne po predaji Tovaru vám vyplatíme hodnotu z predaja Tovaru zníženú o náklady, ktoré sme účelne vynaložili na jeho úschovu a predaj, ak ste uplatnili právo na podiel z hodnoty predaja v primeranej lehote uvedenej v oznámení o zamýšľanom predaji Tovaru. Tovar môžeme na vlastné náklady zničiť, ak sa ho nepodarilo predať alebo ak predpokladaný výťažok z predaja nebude postačovať ani na úhradu nákladov, ktoré sme účelne vynaložili na úschovu Tovaru a nákladov, ktoré by sme museli nevyhnutne vynaložiť na jeho predaj.
9. Máte právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo môžete odstúpiť od kúpnej zmluvy aj bez poskytnutia dodatočnej primeranej lehoty v prípadoch:
a) ak sme Tovar neopravili ani nevymenili,
b) ak sme odmietli odstrániť vadu, ak oprava ani výmena nie sú možné alebo ak by si vyžadovali neprimerané náklady s ohľadom na všetky okolnosti
c) ak má Tovar rovnakú vadu napriek oprave alebo výmene Tovaru,
d) ak je vada závažnej povahy, že odôvodňuje okamžitú zľavu z kúpnej ceny alebo odstúpenie od kúpnej zmluvy, alebo
e) ak sme vyhlásili alebo je z okolností zrejmé, že vadu neodstránime v primeranej lehote alebo bez spôsobenia závažných ťažkostí pre vás.
10. Nie je možné odstúpiť od kúpnej zmluvy, ak ste sa spolupodieľali na vzniku vady alebo ak je vada zanedbateľná. Ak sa zmluva týka kúpy viacerých Tovarov, môžete od nej odstúpiť len vo vzťahu k poškodenému Tovaru. Vo vzťahu k ostatným Tovarom môžete odstúpiť od zmluvy, len ak nemožno dôvodne očakávať, že budete mať záujem ponechať si ostatné Tovary bez poškodeného Tovaru.
11. Zľava z kúpnej ceny musí byť primeraná rozdielu hodnoty predanej veci a hodnoty, ktorú by Tovar mal, ak by bol bez vád.
12. Po odstúpení od zmluvy vám vrátime kúpnu cenu najneskôr do 14 dní odo dňa vrátenia Tovaru alebo po preukázaní, že ste nám Tovar zaslali, podľa toho, ktorý okamih nastane skôr. Kúpnu cenu vám vrátime alebo zľavu z kúpnej ceny vám vyplatíme rovnakým spôsobom, aký ste použili vy pri zaplatení kúpnej ceny, ak výslovne nesúhlasíte s iným spôsobom úhrady. Všetky náklady spojené s úhradou znášame my.
VII. VRÁTENIE TOVARU – ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY
1. Ako spotrebiteľ, môžete od uzatvorenej kúpnej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu podľa pravidiel uvedených nižšie. Právo na odstúpenie od zmluvy uzatvorenej na diaľku sa nevzťahuje na zmluvu, predmetom ktorej je:
a) tovar uzavretý v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov, ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený,
b) periodická tlač s výnimkou predaja na základe dohody o predplatnom a knihy nedodávané v ochrannom obale.
2. Od kúpnej zmluvy, ktorej predmetom je Tovar v obchode, môžete odstúpiť do 30 dní od prevzatia Tovaru.
3. Právo odstúpiť od zmluvy môžete uplatniť nasledujúcim spôsobom:
a) odošlite nám informáciu o svojom rozhodnutí o odstúpení od zmluvy e-mailom na adresu contact@wearmedicine.sk alebo písomne na adresu obchodu;
b) na tento účel môžete využiť vzor formulára o odstúpení, ktorý je sprístupnený na stránkach Obchodu, avšak nie je to povinné – stačí, ak od Vás dostaneme jednoznačnú správu, že ste sa rozhodli odstúpiť od kúpnej zmluvy uvedeného Tovaru (ďalej len „oznámenie o odstúpení od zmluvy“);
c) ak oznámenie o odstúpení od kúpnej zmluvy zašlete na e-mailovú adresu Obchodu, okamžite Vám prijatie takéhoto vyhlásenia potvrdíme v spätnej správe odoslanej na Vašu e-mailovú adresu;
d) ak ste dodržali lehotu na odstúpenie od zmluvy a zaslali nám poslali balík poštou alebo e-mailom s oznámením o odstúpení od zmluvy, najneskôr v posledný deň lehoty;
e) odošlite najneskôr posledný deň lehoty Tovar, ktorého sa odstúpenie od zmluvy týka, na adresu:
Wearmedicine.sk,
GLS Slovakia s.r.o.,
Budča 1039,
962 33 Budča
Slovensko
s poznámkou "Wearmedicine.sk - vrátenie"
4. Ak odstúpite od kúpnej zmluvy Tovaru:
a) ste povinný, uhradiť náklady na vrátenie Tovaru, ktorého sa odstúpenie od zmluvy týka,
b) vrátime Vám platbu, ktorú ste uhradili okamžite, avšak najneskôr v lehote 14 dní odo dňa prijatia Vášho oznámenia o odstúpení. Vrátime Vám taktiež výdavky za zásielku a náklady spojené s platbou, ak ste všetky kúpené Tovary vrátili v jednej objednávke. Nie sme povinní vám vrátiť platbu, kým od vás nedostaneme vrátený Tovar alebo kým nám nepreukážete, že nám bol Tovar vrátený - podľa toho, čo nastane skôr.
c) vrátanie sa uskutoční rovnakým spôsobom, aký ste použili pri svojej platbe, ibaže súhlasíte s vrátením prostredníctvom iných prostriedkov – s výnimkou prípadu, že ste sa dohodli na inom spôsobe vrátenia - v každom prípade vám nevzniknú žiadne dodatočné náklady na vrátenie uskutočnenej platby
5. Vyplýva vám právna zodpovednosť za akékoľvek zníženie hodnoty vráteného Tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním nad rámec toho, čo je nevyhnutné na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti zakúpeného Tovaru.
6.Tovar môžete vrátiť aj v predajniach, ktorých zoznam nájdete na tomto odkaze: https://wearmedicine.sk/a/zoznam-predajni/.
VIII. INFORMÁCIE O ELEKTRONICKY POSKYTOVANÝCH SLUŽBÁCH
1. Prostredníctvom obchodu poskytuje spoločnosť Brandbq zákazníkovi elektronicky tieto služby:
a) umožňuje uzatváranie kúpnych zmlúv na online Tovar v Obchode, podľa Podmienok,
b) umožňuje vytvorenie účtu Zákazníka v Obchode,
c) umožňuje prezerať obsah na stránkach Obchodu.
2. Máte právo odstúpiť od zmlúv o predaji Tovaru v Obchode za podmienok stanovených v príslušných právnych predpisoch a v týchto Obchodných podmienkach.
3. V prípade služby vedenia účtu v Obchode máte právo odstúpiť od zmluvy v lehote 30 dní odo dňa vytvorenia účtu. Nezávisle od toho máte právo v každej chvíli požiadať o zrušenie Vášho účtu v Obchode. Obe práva môžete uplatniť oznámením odstúpenia od zmluvy o vedení účtu zákazníka formou zaslania emailovej správy na adresu: contact@wearmedicine.sk alebo písomne na adresu: Sklep Internetowy Brandbq.sk, Aleja Pokoju 18, 31-564 Krakov.
4. Aby ste mohli Obchod používať v súlade s jeho funkciami, potrebujete:
a) prístup k Internetu,
b) používať typický internetový prehliadač typu: Chrome, Safari, Opera, FireFox a podobne,
c) účet s elektronickou poštou.
5. Reklamáciu týkajúcu sa služieb poskytovaných Brandbq môžete odoslať v e-mailovej správe na adresu: contact@wearmedicine.sk alebo sa môžete skontaktovať telefonicky so Zákazníckym centrom. V reklamácii uveďte čoho sa týka, napíšte nám aj svoje očakávania týkajúce sa toho, ako má byť vyriešená. Vaše oznámenie posúdime najrýchlejšie ako to len bude možné a v každom prípade získate odpoveď v lehote 30 dní od prijatia Vášho oznámenia.
IX. DOBA TRVANIA ZMLUVY
Kúpna zmluva sa uzatvára na dobu určitú, t. j. do splnenia našej povinnosti dodať vám objednaný Tovar a umožniť vám nadobudnúť vlastnícke právo k Tovaru, a tým splniť vašu povinnosť prevziať objednaný Tovar a zaplatiť nám zaň dohodnutú kúpnu cenu, pričom zmluva zaniká splnením tejto povinnosti.
X. ATERNATÍVNE RIEŠENIE SPOROV
1. Máte právo požiadať nás o nápravu, ak nie ste spokojní so spôsobom, akým sme vybavili vašu sťažnosť, alebo ak sa domnievate, že sme porušili vaše práva. Máte právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov, ak sme na vašu žiadosť podľa predchádzajúcej vety odpovedali záporne alebo sme na vašu žiadosť neodpovedali do 30 dní od jej odoslania. Možnosti a podmienky riešenia sporov prostredníctvom systému alternatívneho riešenia sporov sú uvedené v zákone č. 391/2015 Z. z. o alternatívnych spôsoboch riešenia spotrebiteľských sporov.
2. Návrh podávate príslušnému subjektu alternatívneho riešenia sporov. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s nami je Slovenská obchodná inšpekcia alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky - zoznam je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk/. Ak sú na alternatívne riešenie sporu príslušné viaceré subjekty alternatívneho riešenia sporov, máte právo voľby, ktorému z nich podáte návrh Vaša možnosť obrátiť sa na súd tým nie je dotknutá.
3. Máte taktiež právo využívať platformu na mimo súdne riešenie sporov a nápravu vo forme interaktívnej platformy ODR (Online Dispute Resolution), v súlade s nariadením Európskeho parlamentu a Rady EÚ č. 524/2013 z 21. mája 2013. o riešení spotrebiteľských sporov online, ktorým sa mení Nariadenie (ES) č. 2006/2004 a Smernica 2009/22/ES, ďalej len „Nariadenie o ODR”.
4. Platforma ODR je interaktívny nástroj sprístupnený spotrebiteľom z Európskej únie, pomocou ktorého je možné predložiť sťažnosť. Nižšie je uvedený odkaz na platformu ODR: ec.europa.eu/consumers/odr.
5. Naša adresa na kontakt so Zákazníkom: contact@wearmedicine.sk.
XI. ORGÁN DOZORU
Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Bajkalská 21/A, P. O. BOX č. 5, 820 07 Bratislava
Odbor výkonu dozoru a Právny odbor
ba@soi.sk
tel. č. 02/58 27 21 72, 02/58 27 21 04, fax č. 02/58 27 21 70
XII. OPATRENIA PROTI ZNEUŽITIU
1. Spoločnosť Brandbq si vyhradzuje právo odmietnuť prijatie objednávky, ako aj zablokovať niektoré ďalšie funkcie vášho účtu v prípade, že podstatným spôsobom porušíte pravidlá používania Obchodu a uzatvorenia zmluvy o predaji Tovaru uvedené v časti II. 2. V takomto prípade môžeme odmietnuť prijať aj objednávku, ktorú ste zadali bez prihlásenia sa do vášho účtu.
2. Pred zablokovaním niektorých funkcií účtu budete e-mailom upozornení na dôvody prípadného zablokovania a budete mať možnosť vyjadriť svoj názor.
3. Spoločnosť Brandbq vás bude informovať o zablokovaní určitých funkcií účtu prostredníctvom správy, ktorá sa zobrazí pri zadávaní objednávky a pri prihlásení do vášho účtu - spolu s dôvodom zablokovania.
4. Zablokovanie určitých funkcií účtu spočíva v tom, že používateľovi sa zabráni:
a. zadávať objednávky;
b. vlastná úprava e-mailovej adresy a telefónneho čísla uvedených v účte.
Počas platnosti blokovania môžete používať ostatné funkcie svojho účtu, napríklad prezerať históriu objednávok.
5. Ak boli niektoré funkcie vášho účtu zablokované, máte právo sa proti tomuto rozhodnutiu odvolať do 14 dní odo dňa, keď ste boli o zablokovaní informovaní. Svoje odvolanie zašlite na adresu contact@wearmedicine.sk. Spoločnosť Brandbq ho posúdi do 14 dní od jeho prijatia a bude vás informovať o rozhodnutí.
6. Zablokovanie niektorých funkcií účtu nemá vplyv na plnenie objednávok, pri ktorých spoločnosť Brandbq už potvrdila takéto plnenie a odoslanie v súlade s bodom III.7. Zablokovanie nemá vplyv na vašu možnosť uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy v súvislosti s objednávkami dokončenými a odoslanými pred zablokovaním.
XIII. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
1. Pred uzavretím zmluvy o predaji Tovaru v Obchode si musíte prečítať a súhlasiť s Podmienkami. Možnosť prečítať si Obchodné podmienky je uvedená pri každej objednávke. O zmenách Obchodných podmienok vás budeme informovať e-mailom, ak máte v Obchode vytvorený účet. Ak sú plánované zmeny pre vás neprijateľné, môžete kedykoľvek požiadať o vymazanie svojho účtu v Obchode
2. Predaj Tovarov v Obchode, ako aj všetky ostatné vzťahy neupravené týmito Podmienkami sa riadia slovenským právnym poriadkom, najmä ustanoveniami zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka.
3. Podmienky môžeme zmeniť v prípade:
a) zmeny právnych predpisov alebo ich interpretácie príslušnými orgánmi alebo v dôsledku rozhodnutí súdov, ako aj vysvetlení, interpretácie alebo odporúčaní vydaných príslušnými štátnymi orgánmi, ak to má vplyv na ustanovenia Podmienok,
b) zmeny spôsobu poskytovania služieb, na ktoré sa Podmienky vzťahujú, čo môže byť spôsobené technickými alebo technologickými príčinami, bezpečnostnými podmienkami, potrebou zlepšenia funkčnosti Obchodu alebo zvýšením kvality nami poskytovaných služieb,
c) zmeny rozsahu alebo spôsobu poskytovaných služieb na základe Podmienok prostredníctvom zavedenia nových funkcií alebo služieb, modifikácie alebo odstránenia doterajších funkcí alebo služieb,
d) zmeny spôsobov platby alebo zásielky,
e) potreby redakčných zmien.
5. Zmeny v Podmienkach nadobúdajú platnosť dňom ich zverejnenia na stránke Brandbq.sk a uplatňujú sa na zmluvy o predaji Tovarov v Obchode uzatvorených po nadobudnutí ich platnosti.
Platí od 09.09.2024