Vrátenie a reklamácia online
VRÁTENIE TOVARU
Vrátenie tovaru? Je to jednoduché!
Máte právo vrátiť kúpený tovar v priebehu 30 dní odo dňa prijatia zásielky.
Nemusíte ani uvádzať dôvod vrátenia aj keď budeme vďační za takú informáciu – využijeme ju pri príprave novej ponuky a vylepšovaní fungovania obchodu.
Krok za krokom – ako vrátiť tovar?
ODOSLANIE NA VLASTNÉ NÁKLADY
- Priame náklady na vrátenie vecí znáša Zákazník. Vyplňte formulár na vrátenie tovaru priložený k zásielke. Môžete si ho stiahnuť aj TU >
- Môžete tiež vyplniť a poslať Formulár odstúpenia od zmluvy alebo akékoľvek iné jednoznačné vyhlásenie o odstúpení od zmluvy aj elektronicky.
- Klient zodpovedá za prípadné zníženie hodnoty tovaru v súlade s obchodnými podmienkami Wearmedicine.sk a právnymi predpismi. Budeme vďační, ak nám tovar vrátite v originálnom balení od výrobcu.
- Zabalený tovar spolu s formulárom podajte na pošte ako "Balík na adresu". Zásielky odoslané iným spôsobom nie sme schopní prebrať.
- Tovar odošlite na adresu:
GLS Slovakia s.r.o
WEARMEDICINE.SK
Budča 1039
962 33 Budča
Slovakia
s poznámkou "MEDICINE - vrátenie tovaru"
Pamätajte:
* Vyplnený „Formulár na vrátenie tovaru” alebo „Formulár odstúpenia od zmluvy” pripojte, prosím, k balíku.
* Vrátenie platby trvá 5 – 14 dní v súlade s platnými právnymi predpismi.
* Poštové náklady spojené s vrátením tovaru vám nevraciame.
* Neposielajte nám zásielky na dobierku – nemáme technickú možnosť takú zásielku prevziať.
* Vzhľadom na bezpečnosť zásielky a rýchlosť jej dodania odporúčame odoslať tovar kuriérskou spoločnosťou alebo poštou s využitím možnosti „Potvrdenia odoslania“ alebo „Doporučený balík“.
* Nemusíte pribaľovať doklad o zaplatení.
SÚBORY NA STIAHNUTIE:
Reklamácia
Pre všetky výrobky kúpené v obchode platia podmienky, ktoré vám umožňujú reklamovať tovar z dôvodu nezhodnosti so zmluvou do 2 rokov od dátumu nákupu.
Krok za krokom – ako reklamovať výrobok?
- Reklamačný formulár (stiahnúť formát .PDF) – vytlačte ho a dôkladne vyplňte. Reklamáciu bez priloženého formulára alebo s nesprávne vyplneným dokladom nebudeme, bohužiaľ, môcť prijať.
- Pokiaľ nemáte možnosť vytlačenia reklamačného formulára, môžete taký formulár vypísať podľa vzoru aj ručne.
- Pošlite reklamovaný tovar spolu s reklamačným formulárom na adresu:
GLS Slovakia s.r.o
WEARMEDICINE.SK
Budča 1039
962 33 Budča
Slovakia
s poznámkou "Medicine – reklamácia"
Pamätajte:
- Zabalený tovar spolu s formulárom podajte na pošte ako "Balík na adresu". Zásielky odoslané iným spôsobom nie sme schopní prebrať.
- Reklamácie sú spracovávané v priebehu maximálne 30 dní odo dňa prijatia reklamovaného tovaru do hlavného skladu e-obchodu.
- V prípade odôvodnenej reklamácie bude poškodený tovar opravený alebo vymenený za iný (plnohodnotný), a ak to nebude možné (napr. chýbajúci výrobok na sklade), vrátime vám hodnotu ceny výrobku.
Reklamovaný výrobok posielate na vlastné náklady a zodpovednosť, preto si zvoľte bezpečný spôsob dodania zásielky, napr. využite služby kuriéra alebo pošlite balík doporučene. Neposielajte nám zásielky na dobierku – nemáme technickú možnosť takú zásielku prevziať.
PLATFORMA RSO
Ak si tovar kúpite ako spotrebiteľ, máte právo použiť mimosúdne riešenie sporov a uplatniť nárok vo forme platformy RSO (Riešenie sporov on-line) v súlade s nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 z 21. mája 2013 o elektronickom systéme riešenia spotrebiteľských sporov a o zmenách a doplneniach nariadenia (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009/ES.
Platforma RSO je interaktívny nástroj, ktorý sa sprístupňuje spotrebiteľom z Európskej únie a prostredníctvom ktorého môžete podať sťažnosť. Odkaz na platformu RSO nájdete TU. Zároveň vás informujeme, že použitie tohto systému riešenia sporov nie je povinné.
V prípade akýchkoľvek otázok sme vám k dispozícii na tel. čísle +421 233221534 alebo môžete použiť kontaktný formulár.
SÚBORY NA STIAHNUTIE: