Vrátenie a reklamácia online
VRÁTENIE A REKLAMÁCIA TOVARU ZAKÚPENÉHO V NAŠOM INTERNETOVOM OBCHODE
VRÁTENIE TOVARU
Vrátenie tovaru? Je to jednoduché!
Máte právo vrátiť kúpený tovar v priebehu 30 dní odo dňa prijatia zásielky.
Nemusíte ani uvádzať dôvod vrátenia aj keď budeme vďační za takú informáciu – využijeme ju pri príprave novej ponuky a vylepšovaní fungovania obchodu.
Krok za krokom – ako vrátiť tovar?
ODOSLANIE NA VLASTNÉ NÁKLADY
- Priame náklady na vrátenie vecí znáša Zákazník. Vyplňte formulár na vrátenie tovaru priložený k zásielke. Môžete si ho stiahnuť aj TU >
- Môžete tiež vyplniť a poslať Formulár odstúpenia od zmluvy alebo akékoľvek iné jednoznačné vyhlásenie o odstúpení od zmluvy aj elektronicky na adresu: contact@wearmedicine.sk
- Klient zodpovedá za prípadné zníženie hodnoty tovaru v súlade s obchodnými podmienkami Wearmedicine.sk a právnymi predpismi. Budeme vďační, ak nám tovar vrátite v originálnom balení od výrobcu.
- Zabalený tovar spolu s formulárom odošlite poštou ako „Balík na adresu“ alebo použite kuriérske služby (tovar môžete odoslať ktoroukoľvek kuriérskou spoločnosťou). Uložte si potvrdenie o odoslaní a podacie číslo zásielky. Prosím, neposielajte nám balíky s doručením na výdajné miesta kuriérskych spoločností alebo do balíkových automatov – takéto zásielky nie sme schopní prebrať.
- Tovar odošlite na adresu:
GLS Slovakia s.r.o
WEARMEDICINE.SK
Budča 1039
962 33 Budča
Slovakia
s poznámkou "MEDICINE - vrátenie tovaru"
Pamätajte:
* Vyplnený „Formulár na vrátenie tovaru” alebo „Formulár odstúpenia od zmluvy” pripojte, prosím, k balíku.
* Čiastku za vrátený tovar obdržíte v priebehu 5 – 14 dní od doručenia zásielky na uvedenú adresu. O úspešnom spracovaní vrátenia Vás budeme informovať e-mailom. Peniaze vám budú vrátené tým istým spôsobom, akým bola objednávka uhradená a v prípade objednávok na dobierku – na číslo účtu z formulára pre vrátenie.
* Poštové náklady spojené s vrátením tovaru vám nevraciame.
* Neposielajte nám zásielky na dobierku – nemáme technickú možnosť takú zásielku prevziať.
* Vzhľadom na bezpečnosť zásielky a rýchlosť jej dodania odporúčame odoslať tovar kuriérskou spoločnosťou alebo poštou s využitím možnosti „Potvrdenia odoslania“ alebo „Doporučený balík“.
* Nemusíte pribaľovať doklad o zaplatení.
BEZPLATNÉ VRÁTENIE TOVARU V PREDAJNI MEDICINE
Ak ste nakúpili v našom internetovom obchode, tovar môžete vrátiť aj v jednej z našich vybraných kamenných predajní.
Aktuálny zoznam predajní, v ktorých je dostupné vrátenie tovaru z nášho e-shopu, nájdete TU: https://wearmedicine.sk/a/zoznam-predajni/. Ak sa vo vašom okolí nachádza jedna z uvedených predajní, stačí ju navštíviť. Naši predajcovia vám pomôžu vybaviť všetky potrebné formality. Peniaze vám vrátime rovnakou formou, akou ste za objednávku zaplatili (v prípade platby pri dobierke peniaze vraciame na číslo účtu uvedené na formulári pre vrátenie tovaru).
Zoznam našich kamenných predajní nájdete v záložke v ľavom hornom rohu našej webovej stránky s názvom NÁJSŤ PREDAJŇU alebo TU >>.
V kamenných predajniach vám platby za vrátený tovar nevraciame.
Čiastku za vrátený tovar obdržíte v priebehu 5 – 14 dní od doručenia zásielky na uvedenú adresu. O úspešnom spracovaní vrátenia Vás budeme informovať e-mailom. Peniaze Vám budú vrátené tým istým spôsobom, akým bola objednávka uhradená, a v prípade objednávok na dobierku – na číslo účtu z formulára pre vrátenie.
SÚBORY NA STIAHNUTIE:
Reklamácia
Ak sa domnievate, že zakúpený tovar je v rozpore so zmluvou / vadný, môžete ho reklamovať v súlade s príslušnými právnymi predpismi.
Krok za krokom – ako reklamovať výrobok?
-
Vyplňte reklamačný formulár a priložte ho k balíku s reklamovaným tovarom. Formulár si môžete stiahnuť aj TU. Ak nemáte tlačiareň alebo nechcete použiť náš formulár, môžete ho vypísať podľa vzoru aj ručne. Odporúčame vám však použiť nami pripravený formulár, ktorý vám reklamáciu výrazne uľahčí.
-
Pošlite reklamovaný tovar spolu s reklamačným formulárom na adresu:
GLS Slovakia s.r.o
WEARMEDICINE.SK
Budča 1039
962 33 Budča
Slovakia
s poznámkou "Medicine – reklamácia"
Pamätajte:
- Reklamácie sú spracovávané v priebehu maximálne 30 dní odo dňa prijatia reklamovaného tovaru.
- V prípade odôvodnenej reklamácie, reklamáciu vybavíme v súlade s platnými právnymi predpismi.
- Zabalený tovar spolu s formulárom podajte na pošte ako "Balík na adresu" alebo využite kuriérske služby. Zásielky odoslané na dobierku nie sme schopní prebrať.
Reklamovaný výrobok posielate na vlastné náklady a zodpovednosť, preto si zvoľte bezpečný spôsob dodania zásielky, napr. využite služby kuriéra alebo pošlite balík doporučene. Neposielajte nám zásielky na dobierku – nemáme technickú možnosť takú zásielku prevziať.
PLATFORMA RSO
Ak si tovar kúpite ako spotrebiteľ, máte právo použiť mimosúdne riešenie sporov a uplatniť nárok vo forme platformy RSO (Riešenie sporov on-line) v súlade s nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 z 21. mája 2013 o elektronickom systéme riešenia spotrebiteľských sporov a o zmenách a doplneniach nariadenia (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009/ES.
Platforma RSO je interaktívny nástroj, ktorý sa sprístupňuje spotrebiteľom z Európskej únie a prostredníctvom ktorého môžete podať sťažnosť. Odkaz na platformu RSO nájdete TU. Zároveň vás informujeme, že použitie tohto systému riešenia sporov nie je povinné.
V prípade akýchkoľvek otázok sme vám k dispozícii na tel. čísle +421 233221534 alebo môžete použiť kontaktný formulár.
SÚBORY NA STIAHNUTIE: