logo MED

Vrátenie a reklamácia online

VRÁTENIE TOVARU

Vrátenie tovaru? Je to jednoduché!

Máte právo vrátiť kúpený tovar v priebehu 30 dní odo dňa prijatia zásielky.

Nemusíte ani uvádzať dôvod vrátenia aj keď budeme vďační za takú informáciu – využijeme ju pri príprave novej ponuky a vylepšovaní fungovania obchodu.

Krok za krokom – ako vrátiť tovar?                      

ODOSLANIE NA VLASTNÉ NÁKLADY

  • Priame náklady na vrátenie vecí znáša Zákazník. Vyplňte formulár na vrátenie tovaru priložený k zásielke. Môžete si ho stiahnuť aj TU >
  • Môžete tiež vyplniť a poslať Formulár odstúpenia od zmluvy alebo akékoľvek iné jednoznačné vyhlásenie o odstúpení od zmluvy aj elektronicky.
  • Klient zodpovedá za prípadné zníženie hodnoty tovaru v súlade s obchodnými podmienkami Wearmedicine.sk a právnymi predpismi. Budeme vďační, ak nám tovar vrátite v originálnom balení od výrobcu.
  • Zabalený tovar spolu s formulárom podajte na pošte ako "Balík na adresu". Zásielky odoslané iným spôsobom nie sme schopní prebrať.
  • Tovar odošlite na adresu:

GLS Slovakia s.r.o
WEARMEDICINE.SK
Budča 1039
962 33 Budča
Slovakia

s poznámkou "MEDICINE - vrátenie tovaru"

 

Pamätajte:

* Vyplnený „Formulár na vrátenie tovaru” alebo „Formulár odstúpenia od zmluvy” pripojte, prosím, k balíku.
* Vrátenie platby trvá 5 – 14 dní v súlade s platnými právnymi predpismi. 
* Poštové náklady spojené s vrátením tovaru vám nevraciame.
* Neposielajte nám zásielky na dobierku – nemáme technickú možnosť takú zásielku prevziať.
* Vzhľadom na bezpečnosť zásielky a rýchlosť jej dodania odporúčame odoslať tovar kuriérskou spoločnosťou alebo poštou s využitím možnosti „Potvrdenia odoslania“ alebo „Doporučený balík“.
* Nemusíte pribaľovať doklad o zaplatení.

 

SÚBORY NA STIAHNUTIE:

Formulár pre vrátenie tovaru

 

Reklamácia

Pre všetky výrobky kúpené v obchode platia podmienky, ktoré vám umožňujú reklamovať tovar z dôvodu nezhodnosti so zmluvou do 2 rokov od dátumu nákupu.
 
Krok za krokom – ako reklamovať výrobok?

  1. Reklamačný formulár (stiahnúť formát .PDF)  – vytlačte ho a dôkladne vyplňte. Reklamáciu bez priloženého formulára alebo s nesprávne vyplneným dokladom nebudeme, bohužiaľ, môcť prijať.
  2. Pokiaľ nemáte možnosť vytlačenia reklamačného formulára, môžete taký formulár vypísať podľa vzoru aj ručne.
  3. Pošlite reklamovaný tovar spolu s reklamačným formulárom na adresu:

GLS Slovakia s.r.o
WEARMEDICINE.SK
Budča 1039
962 33  Budča
Slovakia

s poznámkou "Medicine – reklamácia"

Pamätajte:

  1. Zabalený tovar spolu s formulárom podajte na pošte ako "Balík na adresu". Zásielky odoslané iným spôsobom nie sme schopní prebrať.
  2. Reklamácie sú spracovávané v priebehu maximálne 30 dní odo dňa prijatia reklamovaného tovaru do hlavného skladu e-obchodu. 
  3. V prípade odôvodnenej reklamácie bude poškodený tovar opravený alebo vymenený za iný (plnohodnotný), a ak to nebude možné (napr. chýbajúci výrobok na sklade), vrátime vám hodnotu ceny výrobku.


Reklamovaný výrobok posielate na vlastné náklady a zodpovednosť, preto si zvoľte bezpečný spôsob dodania zásielky, napr. využite služby kuriéra alebo pošlite balík doporučene. Neposielajte nám zásielky na dobierku – nemáme technickú možnosť takú zásielku prevziať.


PLATFORMA RSO
Ak si tovar kúpite ako spotrebiteľ, máte právo použiť mimosúdne riešenie sporov a uplatniť nárok vo forme platformy RSO (Riešenie sporov on-line) v súlade s nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 z 21. mája 2013 o elektronickom systéme riešenia spotrebiteľských sporov a o zmenách a doplneniach nariadenia (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009/ES.
Platforma RSO je interaktívny nástroj, ktorý sa sprístupňuje spotrebiteľom z Európskej únie a prostredníctvom ktorého môžete podať sťažnosť. Odkaz na platformu RSO nájdete TU. Zároveň vás informujeme, že použitie tohto systému riešenia sporov nie je povinné.

V prípade akýchkoľvek otázok sme vám k dispozícii na tel. čísle +421 233221534 alebo môžete použiť kontaktný formulár.

SÚBORY NA STIAHNUTIE:

Reklamačný formulár