logo MED

POMOC

  • ČASTO KLADENÉ OTÁZKY
    ČASTO KLADENÉ OTÁZKY
  • DORUČENIE TOVARU
    DORUČENIE TOVARU
  • PLATBA
    PLATBA
  • VRÁTENIE TOVARU
    VRÁTENIE TOVARU
Kde je moja objednávka?

Najjednoduchším spôsobom je kontaktovať kuriérsku spoločnosť zodpovednú za doručenie zásielky a poskytnúť GLS na telefónnom čísle +421 45 52 42 500 alebo 18 585 číslo objednávky.

Môžete tiež kontaktovať našu Zákaznícku linku na telefónnom čísle +421 233221534 (9:00 - 17:00 v pracovné dni) alebo na e-mailovej adrese: [email protected]. Pracovník zákazníckeho centra skontroluje, v akom štádiu je vaša objednávka.

Je možné vymeniť alebo vrátiť produkt?

VÝMENA

Výmena nie je možná. Pokiaľ produkt nesplnil vaše očakávania, postupujte v súlade s našimi podmienkami vrátenia tovaru.

VRÁTENIE TOVARU

Vrátenie tovaru? Je to jednoduché!
Máte právo vrátiť kúpený tovar v priebehu 30 dní odo dňa prijatia zásielky.
Nemusíte ani uvádzať dôvod vrátenia aj keď budeme vďační za takú informáciu – využijeme ju pri príprave novej ponuky a vylepšovaní fungovania obchodu.

Krok za krokom – ako vrátiť tovar?                      

ODOSLANIE NA VLASTNÉ NÁKLADY

  • Priame náklady na vrátenie vecí znáša Zákazník. Vyplňte formulár na vrátenie tovaru priložený k zásielke. Môžete si ho stiahnuť aj TU >
  • Môžete tiež vyplniť a poslať Formulár odstúpenia od zmluvy alebo akékoľvek iné jednoznačné vyhlásenie o odstúpení od zmluvy aj elektronicky na adresu: [email protected]
  • Klient zodpovedá za prípadné zníženie hodnoty tovaru v súlade s obchodnými podmienkami Wearmedicine.sk a právnymi predpismi. Budeme vďační, ak nám tovar vrátite v originálnom balení od výrobcu.
  • Zabalený tovar spolu s formulárom podajte na pošte ako "Balík na adresu". Zásielky odoslané iným spôsobom nie sme schopní prebrať.
  • Tovar odošlite na adresu:

GLS Slovakia s.r.o
WEARMEDICINE.SK
Budča 1039
962 33 Budča
Slovakia

s poznámkou "MEDICINE - vrátenie tovaru"


Pamätajte:

* Vyplnený „Formulár na vrátenie tovaru” alebo „Formulár odstúpenia od zmluvy” pripojte, prosím, k balíku.
* Vrátenie platby trvá 5 – 14 dní v súlade s platnými právnymi predpismi. 
* Poštové náklady spojené s vrátením tovaru vám nevraciame.
* Neposielajte nám zásielky na dobierku – nemáme technickú možnosť takú zásielku prevziať.
* Vzhľadom na bezpečnosť zásielky a rýchlosť jej dodania odporúčame odoslať tovar kuriérskou spoločnosťou alebo poštou s využitím možnosti „Potvrdenia odoslania“ alebo „Doporučený balík“.
* Nemusíte pribaľovať doklad o zaplatení.


BEZPLATNÉ VRÁTENIE TOVARU V PREDAJNI MEDICINE

Ak ste nakúpili v našom internetovom obchode, tovar môžete vrátiť aj v našej kamennej predajni.

Ak chcete  tovar vrátiť, nemusíte už čakať v rade na odoslanie balíka s vráteným tovarom. V prípade, že sa vo vašom okolí nachádza jedna z našich kamenných predajni, stačí ju navštíviť. Naši predajcovia vám pomôžu vybaviť všetky potrebné formality. Peniaze vám vrátime rovnakou formou, akou ste za objednávku zaplatili, pokiaľ nesúhlasíte s iným spôsobom platby (napr. na číslo bankového účtu poskytnuté v prípade platby v hotovosti).

Zoznam našich kamenných predajní nájdete v záložke v ľavom hornom rohu našej webovej stránky s názvom NÁJSŤ PREDAJŇU alebo TU >>.

Samozrejme, stále poskytujeme možnosť vrátiť tovar tradičným spôsobom, t. j. zaslaním zakúpených produktov na adresu uvedenú vo formulári priloženom k ​​zásielke. V tomto prípade vám peniaze vrátime na bankový účet.

V kamenných predajniach vám platby za vrátený tovar nevraciame.

SÚBORY NA STIAHNUTIE: Formulár pre vrátenie tovaru

Môžem stornovať alebo zmeniť obsah svojej objednávky?

Môžem zmeniť obsah svojej objednávky?

Kontaktujte naše Zákaznícke centrum a my vám skontrolujeme, či objednávku môžeme ešte zmeniť (napr. zmeniť doručovaciu adresu alebo produkt)

Ako môžem stornovať objednávku?

Objednávku môžete zrušiť prihlásením sa do svojho Zákazníckeho účtu. Objednávku môžete zrušiť dovtedy, kým sa nezačne s jej realizáciou, t.j. kým nedostanete e-mail „Potvrdenie objednávky“. Ak je vedľa vybranej objednávky viditeľný odkaz "Zrušiť objednávku", je možné zrušenie objednávky. Táto možnosť je k dispozícii len na obmedzený čas, takže ak ju nevidíte vo svojej objednávke, objednávku už nie je možné zrušiť.

Ak máte pochybnosti, kontaktujte naše Zákaznícke centrum na [email protected] alebo telefonicky na +421 233221534. Pokiaľ vaša objednávka nezostala odoslaná zo skladu, objednávku stornujeme.

Mám zľavový kód alebo zľavu. Môžem ich použiť pri online nakupovaní?

Áno, zľavový kód je možné uplatniť za predpokladu, že kód je určený pre ponuku e-shopu a neuplynula doba jeho platnosti (kód je potrebné zadať v nákupnom košíku).

Aký spôsoby doručenia si môžem zvoliť?

Wearmedicine.sk poskytuje svojim zákazníkom nasledujúce formy doručenia:

Kuriér GLS

Osobný odber v predajni Medicine

 

Vraciam tovar zaplatený na dobierku. Ako bude prebiehať vrátenie?

Ak ste objednávku zaplatili na dobierku a vyplnili pole „bankový účet“ uvedené vo formulári – peniaze vám budú vrátené na účet uvedený vo formulári. V prípade, že ste vykonali platbu vopred – sumu vám vrátime na platobnú kartu alebo účet, z ktorého bola platba uskutočnená.

Platba na dobierku nie je k dispozícii pri objednávkach s doručením do kamennej predajne Medicine.

Potrebujete pomoc ?
pondelok – piatok
9.00 – 17.00 h
Kontakt
Emailová adresa pre zákazníkov predajní
Spolupráca, médiá
Franšíza
Ak máte záujem o vytvorenie franchisingovej siete značky Medicine, kontaktujte nás na adrese [email protected]
Cooperation
If you are interested in developing MEDICINE brand in other countries than Poland, send your inquiry to us on e-mail address: [email protected]
POŠTOVÁ ADRESA
(adresa pre vrátenie a reklamáciu tovaru zakúpeného iba v internetovom obchode)

GLS Slovakia s.r.o – MEDICINE
Budča 1039,
962 33 Budča Slovakia
s poznámkou 'Medicine – reklamácia'