logo MED

Reklamácia online

Nižšie sú uvedené pokyny, ako podať reklamáciu, krok za krokom. Uvedené informácie platia pre objednávky uskutočnené v internetovom obchode wearmedicine.sk. Pokiaľ sa domnievate, že tovar, ktorý ste si zakúpili, je v rozpore so zmluvou / chybný, môžete ho reklamovať v súlade s príslušnými právnymi predpismi.

 

Krok za krokom – ako reklamovať výrobok?

Vyplňte reklamačný formulár a priložte ho k balíku s reklamovaným tovarom.

Formulár si môžete stiahnuť aj TU. Ak nemáte tlačiareň alebo nechcete použiť náš formulár, môžete ho vypísať podľa vzoru aj ručne. Odporúčame vám však použiť nami pripravený formulár, ktorý vám reklamáciu výrazne uľahčí.

Pošlite reklamovaný tovar spolu s reklamačným formulárom na adresu:

 

GLS Slovakia s.r.o
WEARMEDICINE.SK
Budča 1039
962 33  Budča
Slovakia

s poznámkou "Medicine – reklamácia"

 

Pamätajte:

>> Reklamácie sú spracovávané v priebehu maximálne 30 dní odo dňa prijatia reklamovaného tovaru. 

>> V prípade odôvodnenej reklamácie, reklamáciu vybavíme v súlade s platnými právnymi predpismi.

>> Zabalený tovar spolu s formulárom podajte na pošte ako "Balík na adresu" alebo využite kuriérske služby. Zásielky odoslané na dobierku nie sme schopní prebrať.

>> Reklamovaný výrobok posielate na vlastné náklady a zodpovednosť, preto si zvoľte bezpečný spôsob dodania zásielky, napr. využite služby kuriéra alebo pošlite balík doporučene. Neposielajte nám zásielky na dobierku – nemáme technickú možnosť takú zásielku prevziať.

 

LEHOTA NA VYBAVENIE REKLAMÁCIE

Pokiaľ bude reklamácia uznaná za oprávnenú, vybavíme reklamáciu v súlade s platnými právnymi predpismi. Reklamácia bude vybavená do 30 dní odo dňa nasledujúceho po prijatí zásielky obsahujúcej reklamovaný tovar do hlavného skladu e-obchodu.

 

SÚBORY NA STIAHNUTIE:

Reklamačný formulár Medicine